Summer

Det kanske är för att det är måndag och det vräker ner snö. Det kan också ha att göra med att det fortfarande är februari. Hur som helst, jag började längta efter sommaren alldeles sådär otroligt mycket.

Vinter i all ära. Den är trevlig på alla sätt och vis. Det går ju att åka skidor och sånt där. Bygga snögrottor. Fira jul. Ja, en massa saker. Hur jag än vänder och vrider på det kan ändå aldrig vintern slå sommaren. Den är helt enkelt bäst. På så sjukt många olika sätt.

Jag hittade lite material på en hårddisk idag som jag klippte ihop. Det sammanfattar egentligen allt jag älskar med sommaren.

Leave a Reply

